RETRO GAMES BRASIL
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

RETRO GAMES BRASILEntrar
Fórum somente no modo leitura. Acesse nosso novo fórum com servidor prórprio! Todos são bem vindos a nova casa: https://retrogamesbrasil.net/

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyGRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
GRID was one of the most popular racers of 2008. Ever since, gamers have been wondering when the racing title would see a sequel. Fortunately they won't have to wonder for long.

GRID was enormously popular, especially with its ten-second rewind mechanic that allowed players to back out of bad decisions. But development of the sequel fell afoul of a studio that was losing its way.

Codemasters recently went through something of an identity crisis. It had been developing action games such as Operation Flashpoint: Red River and Bodycount. But the Operation Flashpoint franchise lost popularity and Bodycount was largely dead on arrival to critics and audiences. These games had been distracting from a GRID sequel.

At the same time Codemasters had found increasing success with its racing franchises such as F1 and DiRT. As a result it chose to abandon all other genres and become a racing game developer and publisher. So GRID is finally getting its sequel four years later.

Currently Codemasters states it'll be arriving after F1 2012, so we may see GRID 2 as soon as late this year.

Fonte: http://www.gametrailers.com/side-mission/20450/grid-2-in-development?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
Melhor jogo de corrida que joguei nessa gen.

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
Jogaço. To afim de comprar o 1 pro PS3, mas ouvi dizer que os servers ja eram a tempos.

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
Bonatti escreveu:
Melhor jogo de corrida que joguei nessa gen.



Mesma opinião aqui!

Odeio simuladores mas tb não vivo só de Mario Kart. Grid é a combinação perfieta de arcade+realismo, puta jogaço da porra, eu era extremamente viciado no 360 jogar essa merda, pqp me possuam! Esse jogo É FODA!

Codemaster pra corrida é tensa demais, se foder!

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
Nunca joguei Grid, quero comprar, acho que passou da hora inclusive.

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
Henrico D. Santo escreveu:
Bonatti escreveu:
Melhor jogo de corrida que joguei nessa gen.



Mesma opinião aqui!

Odeio simuladores mas tb não vivo só de Mario Kart. Grid é a combinação perfieta de arcade+realismo, puta jogaço da porra, eu era extremamente viciado no 360 jogar essa merda, pqp me possuam! Esse jogo É FODA!

Codemaster pra corrida é tensa demais, se foder!


jogos de corrida da codemasters são os mais épicos

descriptionGRID 2 em desevolvimento !!! EmptyRe: GRID 2 em desevolvimento !!!

more_horiz
privacy_tip Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos
power_settings_newInicie sessão para responder