Falando em Receita Federal, não achei o tópico do Uncle em que ele pegou uma caixa com N64 novo e todos os jogos e pegou por 400 pila.
Quem achar posta ae.
Quem achar posta ae.
Henrico D. Santo escreveu:Falando em Receita Federal, não achei o tópico do Uncle em que ele pegou uma caixa com N64 novo e todos os jogos e pegou por 400 pila.
Quem achar posta ae.
Ricardo escreveu:Henrico D. Santo escreveu:Falando em Receita Federal, não achei o tópico do Uncle em que ele pegou uma caixa com N64 novo e todos os jogos e pegou por 400 pila.
Quem achar posta ae.
Aqui é jogo rápido:
http://www.retrogamesbrasil.com/t7705-fui-num-leilao-da-receita-federal-com-meu-chefe-aqui-no-es-e-eu-arrematei-esse-item-que-veio-com-todos-os-outros-itens?highlight=LEIL%C3%83O
Henrico D. Santo escreveu:Ricardo escreveu:Henrico D. Santo escreveu:Falando em Receita Federal, não achei o tópico do Uncle em que ele pegou uma caixa com N64 novo e todos os jogos e pegou por 400 pila.
Quem achar posta ae.
Aqui é jogo rápido:
http://www.retrogamesbrasil.com/t7705-fui-num-leilao-da-receita-federal-com-meu-chefe-aqui-no-es-e-eu-arrematei-esse-item-que-veio-com-todos-os-outros-itens?highlight=LEIL%C3%83O
Sério, sou burro pra caraca pra procurar tópicos aqui.
Ricardo escreveu:Henrico D. Santo escreveu:Falando em Receita Federal, não achei o tópico do Uncle em que ele pegou uma caixa com N64 novo e todos os jogos e pegou por 400 pila. Quem achar posta ae.
Aqui é jogo rápido:
http://www.retrogamesbrasil.com/t7705-fui-num-leilao-da-receita-federal-com-meu-chefe-aqui-no-es-e-eu-arrematei-esse-item-que-veio-com-todos-os-outros-itens?highlight=LEIL%C3%83O
Please wait for a site operator to respond.
You are now chatting with 'Clark'
Clark: Thank you for contacting eStarland.com Live Support.
Clark: How may I help you today?
Ricardo: Hello Clark
Clark: Hello
Ricardo: In Jan 10th, 2013, I placed the order 4798577
Ricardo: Yesterday (Jan 31st, 2013) I received the package from eStarland, unfortunately, the content of the package differed from my order
Clark: Alright
Ricardo: The items received are:
Ricardo: Assassin's Creed III Liberation - PS Vita - Qtd: 2 Street Fighter x Tekken - PS Vita - Qtd: 2 Fifa Soccer 13 - PS Vita - Qtd: 2 Tekken Hybrid - PS3 - Qtd: 3
Ricardo: So, I'm here to ask instructions about the procedures to return the games I received, as well as information about the things that I ordered. I'm worried about the cost of the shipping, and concerned on the delay and location of my purchase.
Clark: One moment please.
Ricardo: ok
Clark: Could you please provide us the invoice number on the package and who it was sent by?
Clark: The invoice included in the package should have a number on the top right. What is that number?
Ricardo: It was sent by Ana Lima
Ricardo: The invoice number, I guess, is CW379117412US
Clark: The invoice number is a 7 digit number on the invoice inside the package.
Clark: It is not the tracking.
Ricardo: There's a number on the usps seal, is that it?
Clark: Was there no paper inside?
Ricardo: No.
Ricardo: Just the games, I checked it again
Clark: Alright, If you could please, hold on to those items for the time being and we will contact you shortly about them.
Clark: The actual items you ordered should still be on their way
Ricardo: Ok, I've already sent an email to support@estarland.com yesterday telling the case.
Clark: Please put the games back into the package and my supervisors will look into the issue then contact you.
Clark: I will be sure to forward the email to them
Clark: Thank you for contacting us.
Ricardo: Ok, I will wait the contact. Thank you!
Clark: Is there anything else I can help you with?
Ricardo: No, just that. Thank you.
Clark: Thank you for contacting eStarland.com live support. Have a nice day!
Ricardo,
We apologize for the mistake on your order. The correct merchandise is currently being sent to you. Would you kindly ship this package to its rightful owner? We can provide an address, reimburse you for the shipping fees and issue you an additional credit due to the trouble.
Thank you,
eStarland Team
Ricardo escreveu:Resposta da eStarland:Ricardo,
We apologize for the mistake on your order. The correct merchandise is currently being sent to you. Would you kindly ship this package to its rightful owner? We can provide an address, reimburse you for the shipping fees and issue you an additional credit due to the trouble.
Thank you,
eStarland Team
Torcer pra que seja no Brasil, senão vai sair caro.
Punch Ball Mario Bros. escreveu:Ricardo escreveu:Resposta da eStarland:Ricardo,
We apologize for the mistake on your order. The correct merchandise is currently being sent to you. Would you kindly ship this package to its rightful owner? We can provide an address, reimburse you for the shipping fees and issue you an additional credit due to the trouble.
Thank you,
eStarland Team
Torcer pra que seja no Brasil, senão vai sair caro.
"reimburse you for the shipping fees and issue you an additional credit due to the trouble."
Tomara que seja na Micronésia.
Punch Ball Mario Bros. escreveu:Pelo menos não veio um secador com voltagem diferente aí né Ricardo? :troll:
Punch Ball Mario Bros. escreveu:Pelo menos não veio um secador com voltagem diferente aí né Ricardo? :troll:
Nanaki escreveu:depois fala pra gente quando de créditos eles vão te dar ricardo